fredag 11 mars 2011

Bloggande!?

Tänk vad mycket jag har skrivit på den här bloggen när jag har varit hemifrån(!), eller INTE! Det var ju absolut nödvändigt att starta en ny blogg för att skriva om alla mina upplevelser(?), or NOT! I morgon åker jag till Bromma där jag ska lämna Turbo för att på onsdag flyga till London. Där ska jag vara hos mina döttrar i ungefär en vecka och sedan blir det ytterligare en vecka i Bromma innan jag och Turbo tar tåget hem till Skivsjö och därmed är mitt äventyr slut för denna gång.
Tiden här har ju inte varit händelselös, i alla fall inte mer än hemma, men ändå tycks jag aldrig komma mig för att skriva nåt. Jag har tagit en massa bilder som jag har tänkt att jag skulle skriva om, men inte det. Ofta har jag nog redan skrivit bloggen i mitt huvud och då har det inte känts lika viktigt att sätta det på pränt.
Ja, ja, nu får det vara nog för ikväll.
Vi syns kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar